Proxy cache, reklama atd.

Adam AHA Hauner aha at pinknet.cz
Wed Jun 3 13:58:08 CEST 1998

> Domnivate se, ze je teoreticky mozne upravit zdrojaky Netscape aby
> filtroval to reklamni svinstvo ktere zamoruje Web stranky ? Napriklad
> vyhazovani podlouhlych obrazku nahore a dole na strance. Pokud by to nekdo
> byl schopen udelat, velmi bych to uvital. Byl bych klidne ochoten se smirit
> i s urcitym nepohodlim pri browseni (napr. nevidet urcite druhy obrazku,
> muset natahovat stranku dvakrat atd.) Uz mi ten Web spam opravdu leze na
> nervy.
> Pavel Korensky
> DATOR3 LAN Services spol. s r.o.

vazeny pane,

 Internet Vam nabizi moznost volby. Pokud Vas obtezuje snaha nekterych
poskytovatelu obsahu zlevnit i pro Vas cenu obsahu na hodnotu blizkou
nule, navstevujte servery placene nebo servery nadsenecke, ktere se nemusi
zaobirat tim, jak se uzivi.
 Uzivatele, nikoliv nepodobni Vam, kteri nevidi pravdepodobne na spicku
nosu, mne osobne opravdu se svymi nazory lezou na nervy.
 Mimochodem, reklamu na Webu nelze IMHO povazovat za spam, vy sam si ji
zadate svym browserem.

			za svou osobu
                                        Adam Hauner

Adam Hauner (AHA)