Transparent proxy na TEN34

Hynek Med hynek at ein.cz
Wed Jun 3 14:02:12 CEST 1998

On 3 Jun 1998, Adam AHA Hauner wrote:

> Ale pochopil. K pocitacum a tim i k Internetu ma na akademicke pude
> prakticky pristup kdokoliv. Jako byvaly student vim sve...

Do filmoveho klubu taky, pred predstavenim si koupis legitku.. Proste je
nesmysl k tomu pristupovat takhle. (Vy tady porusujete AZ, tak s nami
sepiste dohodu o zpristupneni logu.) Kdyz nekdo porusuje zakon, tak ho mas
zalovat a ne s nim delat nejake separatni dohody apod. (tim se ostatne
stavas spolupachatelem trestneho cinu -- byl-li by to trestny cin..).
Nehlede na to ze to porusovani zakona je prinejmensim dost diskutabilni..

Hynek