Proxy cache, reklama atd.

Petr Simek petrsi at jcu.cz
Wed Jun 3 14:56:18 CEST 1998

On Wed, 3 Jun 1998, Hynek Med wrote:

> Existuje na to myslim proxy server (ale necachuje:-) ktery to filtruje..
> Podivej se do archivu comp.os.linux.announce.

No vida - to je ono ! To zas budou ICP vyskat blahem - napred ta protivna
proxy cache a ted bac ho - rovnou filtrovat reklamu. Mozna upravit
zdrojaky od squida aby odkazy na zname inzertni servery nahrazoval malym
gif-em - treba s kytickou ? Nebo jit tak daleko a nahrazovat vsechny
gif/jpeg o znamych rozmerech reklaminch banneru. Treba to bude v dalsich
verzich squidu jako 'ficura':-). Pak budou ICP vzpominat na 'stare zlate
casy' kdy to stalo za h.... a pily jim krev jen obycene proxy-cache .

|                             petrsi at jcu.cz                              |