Proxy cache, reklama atd.

Michael Mraka michael at fi.muni.cz
Wed Jun 3 15:00:58 CEST 1998

> Existuje na to myslim proxy server (ale necachuje:-) ktery to filtruje..
> Podivej se do archivu comp.os.linux.announce.

Jmenuje se Junkbaster (www.junkbusters.com) a je to fakt vyborna vec :-).
Mj. setri prenosove linky tim, ze misto stahovani otravnych reklamnich
banneru (KB na kazde strance) je nahradi obrazkem 1x1 pixel; prepisuje
typ OS, ktery vas browser ukazuje serveru; umi filtrovat cookies.
Chapu, ze k tomu maji nekteri poskytovatele reklamy vyhrady :-).

> Hynek

--mm                                                             Michael Mráka
                                                     mailto:michael at fi.muni.cz
                                                http://www.fi.muni.cz/~michael