Proxy cache, reklama atd.

Pavel Korensky pavelk at dator3.anet.cz
Wed Jun 3 16:00:36 CEST 1998

At 13:56 3.6.1998 +0100, you wrote:
>No vida - to je ono ! To zas budou ICP vyskat blahem - napred ta protivna
>proxy cache a ted bac ho - rovnou filtrovat reklamu. Mozna upravit
>zdrojaky od squida aby odkazy na zname inzertni servery nahrazoval malym
>gif-em - treba s kytickou ? Nebo jit tak daleko a nahrazovat vsechny
>gif/jpeg o znamych rozmerech reklaminch banneru. Treba to bude v dalsich
>verzich squidu jako 'ficura':-). Pak budou ICP vzpominat na 'stare zlate
>casy' kdy to stalo za h.... a pily jim krev jen obycene proxy-cache .

Ano, to by bylo krasne. Pokud by byl nekdo ochoten se tomu vazne venovat,
mozna bych byl ochoten jeho usili i zafinancovat ze skromnych zdroju me firmy.
Jen bych prosil ty bannery nahrazovat necim co ma asi tak 5 bytu a dosazuje
to sam prohlizec, aby se ten hnuj netoulal po dratech.

Zdravi PavelK

* Pavel Korensky                                                         *
* DATOR3 LAN Services spol. s r.o.                                       *
* Modranska 1895/17, 143 00, Prague 4, Czech Republic                    *
* PGP Key fingerprint:  F3 E1 AE BC 34 18 CB A6  CC D0 DA 9E 79 03 41 D4 *
* SUMMA SCIENTIA - NIHIL SCIRE                                           *