Proxy cache, reklama atd.

Martin Mares mj at k332.feld.cvut.cz
Wed Jun 3 23:19:39 CEST 1998

Zdravim,

> *** Mohu se nesmele optat, jakou lidskou blbost mate na mysli? Nevim o
> zadne, krome politicke, ktera by ohrozila Internet? Zbyla se da IMHO
> eliminovat, resp. styk s ni.

   Jako protipriklad mne napada junk mail. Pravda, styk s nim se da eliminovat,
pokud nebudete cist postu ani news, ale to asi neni to prave reseni.

> *** Idea Internetu, tj. site navzajem pospojovanych siti bez centra, je
> spise posilnovana, nez nicena a menena ve veci, ktere popisujete. Ani idea
> rychle komunikace neumira. A neumira ani idea prostoru pro svobodne
> vyjadrovani a jednani.

   Nicmene, a to mi prijde zvlaste smutne, zvolna umira ochota dodrzovat
standardy, pripadne se spolupodilet na jejich vytvareni.  Ruzne pokusy
o `rozsirovani' HTML budtez dostatecne odstrasujicim prikladem.  Dnes se
kazda firma pokousi svuj produkt uvest na trh co nejdrive a prilis si nelame
hlavu nad tim, jestli je opravdu navrzen rozumne a jestli je dany stav
alespon na par let udrzitelny.

					Preji krasny vecer
								Martin Mares