RE - hromadne maily - BCC

news - vutbr Stanislav.Boledovic at mail.fm.uniba.sk
Wed Jun 3 23:32:16 CEST 1998

-----Pùvodní zpráva-----

>PEKNA hloupost, to si odzkousej nejdriv ty a precti si prislusne RFC
(822?),
>mozna nejaky spatne udelany program to zmrsi, ale vsichni prijemci Bcc:
>uvidi jen To: a Cc:

Neviem co je podla Teba hlupost a co nie je, ja som len napisal co sa
stalo mne (a mozno aj dalsim uzivatelom)

>A jde to v OutlookuExprese a vsude jinde, asi jsi to spatne zkousel.. ?
Neviem ako sa da "spatne zkouset" - skusal som to normalne - je na tom
nieco nenormalne ?

>Pochybuju, ze za to muze proxy nebo cokoliv podobneho, adresati Bcc se
>nemohou videt, jedine jeste chyba muze byt v tvem mailserveru, zkus
jiny...

no dobre - tak Ti skusim teraz poslat nejaky mail s viacerymi ludmi v
Bcc a uvidime ci ich uvidis (poslem to aj sebe ak Bcc, a potom Ti
forwardnem to co doslo mne - aby si videl ako to u mna vyzera). Dobry
napad <???

BLK.