RE - hromadne maily - BCC

vl.petr vpetr at bigfoot.com
Thu Jun 4 02:18:49 CEST 1998

-----Původní zpráva-----
>(822?),
>
>Neviem co je podla Teba hlupost a co nie je, ja som len napisal co sa
>stalo mne (a mozno aj dalsim uzivatelom)

omlouvam se za spatnou vyjadrovaciu schopnost, hlouposti jsem nazval to, ze
Bcc se nehodi na spamovani, nebot je to dle me mylny nazor, protoze se to
pouziva na hromadne rozesilani mailu naprosto bezne, ono totiz neni problem
rozeznat takoveto maily na prvni pohled, vetsina lidi napr. nevyplni To: a
pak taM oUTLOOKeXPRESS soplni "Undisclosed Recipients" nebo neco
podobneho...

pokud nenmam pravdu, opravte me

>Neviem ako sa da "spatne zkouset" - skusal som to normalne - je na tom
>nieco nenormalne ?

>jiny...

no to jsem tedy zvedav :-))

vp