Linux neni mozno nasadit zakaznikum (LONG)

Ladislav Dobias xdobiasl at fel.cvut.cz
Mon Jun 8 14:07:05 CEST 1998

> Jde jen o to, ze si musis
> rict, ze nechces Win95 (Win NT, ...), ale neco jinyho nebo nic. Neznam
> firmu, ktera by ti nechtela prodat PC bez softu.

Slysel jsem neco jineho - ze pokud chce firma prodavat MS
DOS, Windows*, tak nesmi prodavat zadny jiny operacni
system, a ze nesmi prodavat "ciste" pocitace...

(Take mj. kvuli tomu bude s MS ten velky soud...)

Nevite nekdo, jak je to doopravdy?

P.S.
Ja to delam tak, ze si "koupim pocitac po kouskach
(komponentech)" a ten si sestavim ci necham sestavit.
A zadny MS *do*s* tam nemam :-)

Ale nevim, jak bych to delal u notebooku :-)

Zdravi
Lada Dobias