Graficky konvertor

vl.petr vpetr at bigfoot.com
Thu Jun 11 03:40:59 CEST 1998

1) toto je net konference, grafika je na grafika at cs.felk.cvut.cz
2) pamatuji si na Alchemy Graphics Workshop, kdyz jsem kdysi pred lety
pouzival DOS, dnes je jiz Wokenni verze
3) i u Wokenniho programu stoji za to vyzkouset CMD syntaxi! Mnohdy to
funguje, pokud autor neni uplny amater nebo diletant nebo neprodava jeste
spec. command verzi :-)
4) zkuste ULEAD.com - i kdyz se to ovlada wokenne (nevim jestli jde i cmd),
tak tam si navolite cely adresar/podadr. nebo dalsi krit. a program pracuje
(nicmene bez reg. mozna jen simuluje:-), ale je to temer zadarmo...

regards
 .p.