(off-topic) Re: Linux neni mozno nasadit zakaznikum

Ladislav Dobias xdobiasl at fel.cvut.cz
Thu Jun 11 09:43:24 CEST 1998

> Ja som zastancom UNIX systemov ale 1 otazka na margo LINUX - NT :
> Na NT bezi mnoho profi softu ktore na Linuxe (myslim :() nejde
> napr:
>
> Photoshop

Dobry den.

S radosti Vam mohu oznamit ze (pokud to jeste nevite),
asi pred tydnem byla vypustena stabilni verze (cislo 1.0.0)
grafickeho programu GIMP, ktery ma podobne moznosti
jako Photoshop.

Funguje nejen na linuxu, ale na spouste unixovych klonu.
(Mozna to nekdo i predela pod Windows :-)

Vice informaci na http://www.gimp.org/

Ke stazeni napr. v Praze na
ftp://sunsite.mff.cuni.cz/MIRRORS/ftp.gimp.org/pub/gimp/

Zdravi
Lada Dobias

P.S.
Omlouvam se za off-topic.