Linux neni mozno nasadit zakaznikum (Was: Re: OT: Reklama atpd.)

Hanus Adler had at pdas.cz
Fri Jun 12 11:15:21 CEST 1998

On Sun, 7 Jun 1998 14:53:50 +0200, Hynek Med <hynek at ein.cz> wrote:
>Bohuzel, Linux v soucasne dobe jeste neni system, ktery by mohla pouzivat
>napr. sekretarka. Kazdopadne je tady ale trend, ktery k tomu miri

To by me zajimalo, proc si myslite, ze ne. Linux ma prijemne graficke
prostredi (FVWM, KDE a dalsi), na psani dopisu je idealni LyX a podle
mych zkusenosti se sekretarka nauci pouzivat LyX rychleji nez Word,
protoze LyX je o hodne jednodussi.

Dale existuji aplikace jako StarOffice -- nainstaloval si ho a at koukam
jak chci, zda se mi ze neni o nic slozitejsi nez Microsoft Office.

Shrnuti: Jestlize sekretarka dostane nainstalovany a nakonfigurovany
pocitac (coz musi dostat at jsou tam Windows nebo Linux), nauci se s
kterymkoli z nich pracovat stejne snadno. Muj subjektivni pocit pritom
je, ze aplikace pro Linux jsou jednodussi a vykonnejsi nez ekvivalenty
pro Windows, navic system je jako celek mnohem stabilnejsi.

Podle meho je uz dnes Linux vhodnym systemem prave pro sekretarky...

S pozdravem,

Hanus Adler

--
Contrary to popular belief, Unix is user friendly.
It just happens to be selective about who it makes friends with.