Delka segmentu kroucene dvojlinky

Jiri Novotny novotny at ics.muni.cz
Thu Jun 18 19:33:37 CEST 1998

> Limit je 100M ale samozrejme jen papirovy - doopravdy to bude mozna o neco
> vic.

Nektra zarizeni umi i 200M ale ...

> Jenze draty na telefon maji mnohem horsi kvalitu nez klasicke TP kabely
> urcene pro pocitace.

Nejvetsi problem neni v delce kabelu, ale v tom, ze ether karty
nemaji zadnou ochranu proti staticke elektrine. Takze Vam to pojede
do prvni bourky a potom budete muset vymenit nejen karty ale pravdepodobne
i nektere (a v pipade smuly jich bude dost) pocitace.

Takze toto reseni bych Vam nemohl v zadnem pripade doporucit.
Rozumnym resenim jsou seriove kart s galvanickymi oddelovaci.
Rychlost bude sice nizssi - tak do 2 Mbitu, ale ochrana proti
belskum asi bude lepsi (i kdyz bez dalsich uprav urcite ne dokonala).

				S pozdravem

					J. Novotny