DNS & DHCP

meszaros at eurotel.sk meszaros at eurotel.sk
Fri Mar 6 13:42:22 CET 1998

tomuto som sa chcel prave vyhnut, DNS server ktory je sucastou WIN NT nie
je celkom podla mojho gusta
DNS zonu mam jednu cez vsetky lokality a nijako sa mi nepodarilo donutit
BIND aby komunikoval s WINS, zial skutocne asi ostane jedine riesenie
prejst na DNS z WIN NT

Lažo Igor <Lazo at Patria.CZ> on 06.03.98 11:37:20

Please respond to net at cs.felk.cvut.cz