DNS & DHCP

meszaros at eurotel.sk meszaros at eurotel.sk
Fri Mar 6 15:30:46 CET 1998

nasa siet je dost velka, mam dost vela zaznamov v DNS a sprava samotneho
DNS mi pripada jednoduchsia a prehladnejsia v BIND NT ako v DNS z WIN NT,
samozrejme toto je moj subjektivny nazor
aj tak dakujem za odpoved a ked budem nuteny prejst z BINDu na MS DNS tak
urcite budem mat dalsie otazky

Peter Meszaros

Lažo Igor <Lazo at Patria.CZ> on 06.03.98 14:11:02

Please respond to net at cs.felk.cvut.cz