privatni IP adresy

Petr Simek petrsi at jcu.cz
Tue Mar 17 18:48:02 CET 1998

On Tue, 17 Mar 1998, Zdenek 'Ford' Muller wrote:

> to snad (aspon jak jsem se domnival) nejsou normalni IP site, ty jsou
> urceny pro privatni site a mel jsem za to, ze se NESMEJI v INTERNETu ukazat
> (protoze nemaji regulerniho (a ani nemohou) vlastnika)

spravne

> myslim, ze by to byl peknej bordel, kdyby se routovali v ramci internetu

taky spravne

> a jeste to meli lidi nastaveny ve vlastnich sitich

jenze ve Vasich vlastnich sitich tyto adresy mit muzete a take
je muzete routovat, a routujete je uplne stejnymi routery
jake muzete pouzit i v Internetu. Jde jen o to aby jste tyhle
site neinzeroval do internetu. Kdyby bylo routovani techle
siti napevno zakazano v routerech - kdo by si je asi koupil
pri budovani vnitropodnikove site ?

|                             petrsi at jcu.cz                              |