privatni IP adresy

Zdenek 'Ford' Muller ford at terminal.cz
Tue Mar 17 18:44:00 CET 1998

nechci znemoznit routovani uvnitr, ale routovani do Internetu
myslim si, ze je nesmysl, aby se dostavali do internetu
(tzn. pres routery, ktere vedou ven)
uvnitr privatu je mi to jedno
napr, kdyz si to udela u nas nekdo v ramci Terminalu a nejde to do NIXu
ani na satelit, prosim...

name:     zdenek muller, nickname: ford		tel:02-2187 1712
company:  @Terminal.CZ - soukenicka 6 - praha 1
e-mail:   mailto:ford at terminal.cz 	 Internet administrator
e-mail to mobile:zdenek.muller at sms.paegas.cz
web page: http://cool.terminal.cz/~ford