privatni IP adresy

Jaroslav Klaus J.Klaus at sh.cvut.cz
Wed Mar 18 20:40:28 CET 1998

On 17-Mar-98 Marek Antos wrote:

>  Podle meho nazoru ale nemate pravdu v tom, ze by tyhle pakety mely
>  projit bez problemu prazskym routerem ten34 az do Nemecka - vede to ke
>  zbytecnemu provozu.

Kolik ale takovychto paketu se snazi dostat do Internetu? Me se moc nezda,
ze by to viditelne zvysovalo provoz.

Jak se takovyto paket muze do Internetu dostat? Napadaji me dve moznosti:
1) omylem - chybne nastaveni routeru, chyba v pokusnych programech (napr.
   studentu ;-)) apd.
   Jak uz jsem napsal vyse, nerekl bych, ze by to bylo znatelne zatizeni
   provozu, jelikoz se na takovouto chybu asi dost rychle prijde

2) cilene vysilani - na zahlceni linek, ale neni potreba pouzivat
   tyto specialni bloky IP adres.

Pokud tedy projde pres router do internetu paket s cilovou IP adresou z
nektereho vyhrazeneho bloku IP adres neni to mozna prilis korektni,
nicmene osobne bych to urcite nepovazoval za nejakou fatalni chybu.

Jarda Klaus