Jak merit mnozstvi dat prenesenych mezi pocitaci?

Leos Bitto bitto at atrey.karlin.mff.cuni.cz
Wed May 6 18:54:17 CEST 1998

Tomas Najman (tomas at trilog.cz) wrote:
: Vazeni,
:
: mam jeden zasadni problem, potrebuji ho rychle vyresit a nechce se mi
: verit, ze uz to nekdo nepotreboval...;-)
:
: Na nasi pevnou linku je pripojeno par pocitacu, u kterych
: potrebujeme sledovat, jake mnozstvi dat bylo z/na internet
: preneseno za urcite obdobi. Proste klasicke zpoplatneni linky podle
: zatizeni.
:  :
:  :
:  :
: Proste a jednoduse, existuje program pro NT, ktery bude porad
: spusteny a po urcite dome mi rekne, ze z/na pocitac s IP adresou xy
: bylo preneseno 223MB dat pres HTTP, 65MB pres FTP a 12MB treba
: telnetem?)
:
: Prosim o jakoukoliv radu, pripadne postouchnuti...
: Ja toto resite vy, ISP, aby kazdy platil jen tolik, kolik opravdu
: prenese dat????
:
: Diky
: Tomas Najman, TRILOG s.r.o.

Ja pouzivam coby router pro pripojeni na Internet PC s Linuxem a tam proste
jen zapnu IP accounting a namerim si data dle libosti, delena podle IP adres,
podle protokolu (napr. FTP/WWW/SMTP/zbytek) nebo podle ceho me zrovna napadne.
Neni v tom zadna zaludnost, ten Linux to umi uz ve standardni konfiguraci...

Leos Bitto