Kabelaz

Vladimír Solnický {Vladimir Solnicky} vs at utia.cas.cz
Thu May 7 15:09:56 CEST 1998

On Thu, 7 May 1998, Pavel Just wrote:

> [...]

AT&T, presneji nejake podilova spolecnost (Lucent technologies?) dela
kabel s kroucenymi draty o vice nez osmi; da se to pouzit na kat5 a
dokonce na to daji certifikat a desetiletou zaruku Systimax (alespon do
UTIA dali). Takze se zeptejte u nekoho, kdo ma opravneni delat Systimax
nebo u Lucentu/AT&T

V. S.

Vladimír Solnický, ÚTIA AV ČR, Pod vodárenskou věží 4, 182 08 Praha, CZ,
vs+mail at utia.cas.cz, klíče PGP via ,,SEND PGP KEY`` v předmětu dopisu.
Píši pouze za sebe, ne za ÚTIA. / Speaking for myself only ...