Jak merit mnozstvi dat prenesenych mezi pocitaci?

Vlach Vladimir vlach at mail.stand.cz
Thu May 7 15:10:33 CEST 1998

> Takovy provider se mi vubec nelibi. Bud platim pausal za pevnou linku
> nebo za modem/cas - ale tohle???
Co treba podle prenosu dat z a do site. Naprikad server umisteny u
providera.
Velmi casto maji napr. cenax KC/ 1GB / mesic dalsi prenos se doplaci

> Jadra 2.0.x pocitaji packety (pak se to vynasobi nejakym magickym cislem
> a je to priblizny vysledek), jadra 2.1.x pocitaji i bajty.
Ja jsem si to take zaridil a je tam hodnota. Jak ziskam priblizne mnozstvi
prenesenych dat.
Jakou hodnotu ma to magicke cislo ?? - je to max. velikost packetu nebo co
??

Dekuji
S pozdravem
Vlada Vlach mailto:vlach at brn.czn.cz