hlavicka souboru

Dan Lukes DAN at seno.fio.cz
Thu May 7 16:26:48 CEST 1998

On  7 May 98 at 13:18, Ales Horak wrote:

> [...]

    Je pravda, ze HEAD nejde na vsech serverech, stejne informace ale
poskytuje GET, jen navic posila i telo. Osobne si spise myslim, ze nemate
pravdu, ze ho JavaScript vydoluje (vsude). Presneji receno, verim, ze Vam
vzdy nabidne nejake datum, neverim ale, ze se na nej da spolehnout jako na
datum posledni modifikace souboru - casto to napriklad bude aktualni cas.

> Jo, jo, trosku jsem se utal, takze zkuste:
>
> HEAD /nejakej_soubor.html 1.1<CrLf>
> If-Modified-Since<CrLf>
> <CrLf>

    To jste se, s prominutim, utal znovu ...
    Request musi koncit HTTP/1.1, nikoli pouze 1.1 a musi obsahovat jeste
(prinejmensim) Host: - bez nej byste mel obdrzel pouze 400 Bad Request, a
budete tam potrebovat i Connection: - protokol HTTP/1.1 je preci jen oproti
HTTP/1.0 trochu slozitejsi. Takze jednodussi bude pouzit toto:

HEAD /nejakej_soubor.html HTTP/1.0<CrLf>
If-Modified-Since<CrLf>
<CrLf>

nebo, pokud trvate na te 1.1 pak (tato syntaxe umoznuje take testovat
virtualni servery)

HEAD /nejakej_soubor.html HTTP/1.1<CrLf>
Host: jmeno_stroje<CrLf>
Connection: close<CrLf>
<CrLf>

    Mimochodem, zkousel jsem par serveru a zda se, ze pritomnost "If-
Modified-Since" nema na poskytnuti udaje o modifikaci zadny vliv.
Bud ten udaj dostanete i bez toho, nebo ho nedostanete ani s nim.

                                            S pozdravem

                                                        Dan

Dan Lukes (FIO holding, a.s.) tel: +420 2 24102204, fax: ...301
root,   webmaster,   postmaster   and   othermaster  of  FIONet
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz