Jak merit mnozstvi dat prenesenych mezi pocitaci?

Lieberzeit, Vladja VLieber at rkk.cz
Thu May 7 16:40:56 CEST 1998

> : Proste a jednoduse, existuje program pro NT, ktery bude porad
> : spusteny a po urcite dome mi rekne, ze z/na pocitac s IP adresou xy
> : bylo preneseno 223MB dat pres HTTP, 65MB pres FTP a 12MB treba
> : telnetem?)

Kdysi jsem uvazoval (a jeste stale obcas uvazuji), ze bych neco takoveho

pro NT-cka napsal. Neni to moc tezke, ale nemam cas :-(

Mohl by mi poslat mail kazdy, kdo by tohle potreboval,
abych mel predstavu, jaky by byl o to zajem?

Vladimir Lieberzeit
RKK Informationssysteme s.r.o.
:We support your Future
[Internet: vlieber at rkk.cz; Phone: +420 (2) 628 4444; Web: