porty 113 a 137

Tomas TPS Ulej tps at tps.sk
Mon May 11 14:28:08 CEST 1998

> 113 == ident; UNIX masiny si znazia overovat aky uzivatel sa z danych masin
> pripaja ku nim.
>
> 137 == netbios (jednoznacne windowsacka vec)
>
> podla tej serie typujem ze niekto osahaval masiny na sieti ktore maju aky
> system a teda ci by sa dali hacknut; alebo len nejaky debilny SW, ale skor
> to hackovanie...

Pripadne sa stalo cosi uplne ine.. bolo by vhodne zistit ci source IP
stroja, ktory to skusal nebolo nahodou ekvivalentne napr. niecomu na styl
ns.internic.net :) ono sa obcas robia aj vyskumy kto ma akeho klienta
apotom sa z toho urobi marketingovy grafik.. ze kolko dalsich uzivatelov ma
m$ a ake verzie coho kde su :) Nehladajme hackera za kazdym icmp requestom,
to mi zacina pripadat ako v globteli :)) tiez maju fw, ktory dnu nepusta
pomaly ani mail.. ja osobne to volam paranoia

-TPS