Jak merit mnozstvi dat prenesenych mezi pocitaci?

Tomas Najman tomas at trilog.cz
Mon May 11 14:50:07 CEST 1998

> No, jednodussi by podle meho bylo povolit SNMP na tech jednotlivych
> pocitacich a sledovat to klasicky pomoci MRTG. Mate to zadarmo a
> hezky graficky vyvedene. :-)

Zatim to jsou vsechno odpovedi, rekl bych, mimo misu, ktere
VUBEC neresi problem. Ja taky znam nekolik zpusobu, ktere uz tady
byly nadneseny: Linux, Routery, meritelne huby a kdovi co jeste.
A proto opakuji: WinNT 4.0 Server, stanice NT nebo W95, vse na
JEDNE LAN (!!!), zadny specialni HW a SW...

 Jeden nas kolega se zde vyjadril, ze uvazuje o vytvoreni takovehoto
sledovace pro NT. Podporuji to a rad bych si promluvil o konkretnim
financnim ohodnoceni teto prace.

PS:  A ze se ptam, jak na Windows95 povolite SNMP??  ;-)

Tomas Najman, TRILOG s.r.o.