posta na skolach

Bohumil Chalupa bochal at apollo.karlov.mff.cuni.cz
Fri May 15 14:17:12 CEST 1998


On Fri, 15 May 1998, Pavel Svoboda wrote:

> > NECHA OD ODBORNIKA UPRAVIT DO CO NEJLEPSIHO STAVU, PRI NEJBLIZSIM PROBLEMU
> > ZACNE NEODBORNE MENIT KONFIGURACI (je to klikaci, neni tam zakazatelny
> > pristup) A VYSLEDEK BUDE, ZE MU TO UPLNE PRESTANE CHODIT (obecny problem s
> > vsetecnymi uzivateli pod W95) A BUDE OPET VOLAT ODBORNIKA, KTERY BUDE
> > NAKVASENY ZE SE TIM ZASE MUSI ZABYVAT.
>  ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> 	To je zasadni omyl! Odbornik, ktery si svuj zasah necha pochopitelne
> 	zaplatit, bude naopak potesen, ze ma svuj zdroj prijmu. Uzivatele
> 	pochvali, jak moudre zvolil a treba doda neco jako: 'A pokud si
> 	tam budete chtit neco zmenit a nebude vam to fungovat, zase se
> 	na me obratte!'. Popr. doporuci jine, podobne sracky, kde sam to
> 	dokaze dokopat do jakehosi prijatelneho stavu na neprilis dlouhou
> 	dobu - a zase ma na chleba. IMHO je toto hlavni duvod vseobecneho
> 	rozsireni produktu jisteho 'maleho mekkeho'. Pokud se instalaci a
> 	udrzbou software budu zivit, asi nebudu prilis doporucovat system,
> 	na ktery nemusi nikdo rok ci vice let sahnout - to by pak prislusny
> 	odbornik taky mohl chcipnout hlady.

Nastesti se obcas vyskytuji i pausalni platby za udrzbu. Tam je pak
v zajmu dodavatele, aby se o to musel starat co nejmene. Pokud se to
doplni smluvni pokutou za "downtime", je to prvni krok k systemu
"platte lekari, kdyz jste zdravi".  :-)

Bohumil Chalupa




More information about the net mailing list