posta na skolach - Pozor dlouhe a jednostanne zaujate

Jiri Calda calda at dzungle.ms.mff.cuni.cz
Fri May 15 14:40:14 CEST 1998

Zdravim,

On Fri, 15 May 1998, Leos Bitto wrote:

> : jenomze v POP schrance zmizi udaj o skutecnem prijemci z obalky dopisu.
> : Zustane jenom hlavicka TO:, ktera neni pro doruceni relevantni. Takze
> : napriklad dopisy z konferenci nebo z rozesilacich seznamu pak musi nekdo
> : rucne forwardovat prijemcum.
>
> Tak na tohle samozrejme musi provider zajistit ze se do hlavicky mailu
> vlozi informace o skutecnem prijemci z obalky dopisu. Sendmail je mocny,
> ten to zvladne. Ne tak ovsem nekteri provideri. :(

Blbost. Nechat ji tam komletni je trivialni. To musi zvladnout kazdy, kdo umi
alespon trochu cist. To neni ISP, to zas neumi jen lide. Daji se k tomu donutit.

> : Navic POP se neda tak snadno automatizovat.

Tak se podivejte na fetchmail, napr. Ma to 6 radek konfigurace a postu to
stahne a predhodi lokalnimu sendmailu. Ani nepoznate, ze to nekde lezelo.
A tech 6 radek obsahuje mimo jine jmeno a heslo k uctu. To by mel clovek
napsat umet.
To ze to neumite (a mozna ani nechcete umet), neznamena, ze to nejde. Jde a
dost jednoduse.

							Jirka