posta na skolach - Pozor dlouhe a jednostanne zaujate

Leos Bitto bitto at atrey.karlin.mff.cuni.cz
Fri May 15 18:02:09 CEST 1998

Michal Krsek (Michal.Krsek at cesnet.cz) napsal:

: > spojeni kvuli surfarum. No a s par CGI scripty kterymi se to ovlada
: > kliknim z browseru to proste nema chybu. Tim ze jsem tohle reseni
: > vymyslel a psal sam jsem mozna delal na prvni pohled zbytecnou praci,
: > vzdyt na to existuje tolik hotovych reseni... Ale ziskal jsem tim
: > pro me velice podstatnou vec: reseni do ktereho vidim a je mi jasne
: > jak funguje. A pokud se vyskytne problem (a to se ze zacatku proste
: > vyskytovaly) tak muzu nadavat jen sam sobe. A hlavne ho muzu okamzite
: > opravit.
:
: Mel bych k tomu jen jednu malou poznamecku.
: Byva zvykem, ze clovek kouka, aby to bylo nejlepsi pro zakaznika. Predstavme
: si ciste teoreticky, ze Vas prejede auto (rizezne nejakym agentem MS,
: Winroute a LAN Projektu). Co bude ten zakaznik delat? At je software
: komercnich firem jakykoliv, prece jenom je to standardni (aspon ve smyslu,
: ze existuje nekdo, kdo o tom neco vi).

Ma k dispozici od vseho zdrojaky - jsou to zasahy do konfigurace sendmailu
plus nejake scripty. Bud najde nekoho kdo tomu porozumi nebo ne. Mozna bude
nekoho kdo tomu bude rozumet hledat jednoduseji nez u ostatnich produktu.
;-)

Leos Bitto