posta na skolach - Pozor dlouhe a jednostanne zaujate

Petr Nachtmann petrnach at web.natur.cuni.cz
Fri May 15 18:49:13 CEST 1998

> Jeste bych se malinko vratil k pouzitym systemum. Pokud nekdo ma na svem
> stroji rok stary system, vylozene si koleduje o nejaky hack. Nebo
> prinejmensim o DoS sveho serveru. Je jedno, jestli je to Linux nebo NTcka
> nebo OS/2  nebo nejaky komercni Unix ...

Ano, proto je nutne system / firmware updatovat a updatovat a updatovat,
pri experimentovani s updatem system / router shodit a ochrana pred
hackery je dokonala: Nikdo se nedoboucha z Cech ani do Cech... :)

To, co napsal Michal Krsek je samozrejme pravda, ale nemohl jsem si
odpustit tuhle poznamku.

PN