posta na skolach - Pozor dlouhe a jednostanne zaujate

Zdenek Prchal prchal at vtdata.cz
Sat May 16 03:32:13 CEST 1998

Dan Ohnesorg, admin of POWER wrote in message <199805142223.AAA00791 at ns.felk.cvut.cz>...

> [...]
>tak s tim nema provider zadnou praci (krome tech paranoidnich, kteri
>rozhazuji frontu na dily, pro kazdeho zakaznika zvlast do quotovanych
>adresaru) a prijemce ma vice moznosti konfigurace  a dalsiho
>zpracovani sve posty. ETRN klienti existuji pro unixy, novell i
>windows. On je to ostatne soft na pet radek nahazovany a dialin
>scriptu. Oproti UUCP se to snadno konfiguruje a je to podporovano tak
>jako tak instalovanym sendmailem (zmailem, qmailem....) a nepotrebuje
>extra soft. Vytoceni zajistim tim, cim potrebuji, jak dokonale

To me zajima - da se ETRN vyuzit nejak i kdyz podle DNS je poslednim
mailserverem pro danou domenu mailserver u ISP - napr. kdyz klient
ma dial-up s dynamickou IP adresou a nejde tedy udelat MX zaznam
s jeho adresou? Jak nakonfigurovat sendmail, aby takovy mail nevracel
zpet jako nedorucitelny, kdyz tam nebude prislusny mailbox, ale aby
zustal ve fronte?

>P.S: nekdo tady zminoval ztraty/naklady ktere mohou vzniknout pokusem
>instalovat neco jineho nez exchange. Nemohl by je dotycny blize
>specifikovat, nejak me nenapada, jak muzu prodelat na vyzkouseni
>neceho, co je v zasade zadarmo. To jen u windows si je musim koupit,
>bez moznosti vykouseni a bez (jak pravi licence) zaruky vhodnosti
>pouziti pro dany ucel. Schvalne si to nekdy precete.

No ono radu jejich produktu je mozne vyzkouset predem v trial verzi.
Napr. Exchange Server je mozne takhle 'zkouset' 120 dni ...

Zdenek Prchal