deravy pmail (was: posta na skolach)

Lumir Srch ml. xsrchl at fel.cvut.cz
Sun May 17 21:42:19 CEST 1998

> plne souhlasim. nemyslim si ale, ze je rozumne to tajit ... jak by to
> pak dopadlo?

	tajit v zadnem pripade. I kdyz kazda chyba, ktera je verejne znamou bude
asi zneuzivana. Mne jen prislo, ze proti programum, ktere se prodavaji za desitky
tisic korun zase tak moc chyb nema, mozna jich ma jeste mene, a i jeho vlastnosti
nejsou spatne.
	Mozna jsem to podvedome dluzil	DH za jeho rady, kdyz jsem v davnych
dobach zkousel rozchodit PMail pod OS/2. Proto mne to tak dozralo...

					s pozdravem

						Lumir Srch ml.