posta na skolach - Pozor dlouhe a jednostanne zaujate

Petr Kolar PETR.KOLAR at vslib.cz
Mon May 18 13:42:46 CEST 1998

On 16 May 98 at 2:32, Zdenek Prchal <net at cs.felk.cvut.cz> wrote:
> To me zajima - da se ETRN vyuzit nejak i kdyz podle DNS je poslednim
> mailserverem pro danou domenu mailserver u ISP

   MX s nejnizsi hodnotou preference ukazujici na stroj, ktery je trvale
pripojen k Internetu, je ZAKLADNI SLUSNOST (mit tam stroj, ktery se
pripojuje dial-upem, je totez jako pozvat si nekoho na navstevu domu na
dobu, kdy vite, ze budete na chate, a na dvere bytu dat vzkaz, ze ma jet
na tu chatu).

>                                                 - napr. kdyz klient
> ma dial-up s dynamickou IP adresou a nejde tedy udelat MX zaznam=20
> s jeho adresou? Jak nakonfigurovat sendmail, aby takovy mail nevracel
> zpet jako nedorucitelny, kdyz tam nebude prislusny mailbox, ale aby=20
> zustal ve fronte?

   Viz http://www.linux.cz/cikhaj/Sendmail/node8.html (druha polovina
stranky - "Stroj pripojeny pres dial-up linku, firewall, UUCP").

> No ono radu jejich produktu je mozne vyzkouset predem v trial verzi.
> Napr. Exchange Server je mozne takhle 'zkouset' 120 dni ...

   Blby je, ze tu masinu, na ktery ten Exchange Server bude schopen jet,
Vam jako trial asi nikdo na tri mesice nepujci. Pro Linux+sendmail bude
stacit 386/33MHz + 8-16 MB RAM

                                               S pozdravem
--
                         ***  Petr Kolar  ***
            Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229