Peagsus 3.01 je tu

Zdenek Hladik hladikz at infima.cz
Mon May 18 15:44:58 CEST 1998

Omlouvam se, ale ackoli o mozne zamene DOS/WIN verzi vim (pouzivam
obe) ve chvili psani zpravy jsem na to pozapomel.

Jde samozrejme o WINPMAIL V3.01. DOS 3.0x je asi hodne staricka.

jinak DUN je vzita zkratka opravdu pro DialUp Networking pod W95.
NTckari tomu zase rikaji RAS.

Mam osobni zkusenost s tim, ze pokud nefunguje

automaticke zavolani  -  stazeni posty  -  zaveseni

utratim za pripojeni podstatne vic. Pripad, ze zavolam, pusit sosani
posty a pote na to zapomenu se mi stava ve vetsine pripadu.

Hangup tool do Pmailu mi nechodi moc spolehlive, resp nezavesi nikdy
pokud jsem v okne nove posty uz mel nejake zpravy.

Rad tedy prejdu na novou verzi uz kvuli DUN. Jen by me zajimalo zda p.
Kuchta  uvaze o ceskych hlaskach pro WINPMAIL 3.x. Pokud by to pomohlo
nabizim i cast sve kapacity. Asi by se tu nasli i dalsi, kteri by radi
prilozili ruku k dilu.

                                               Zdenek Hladik
                                            I N F I M A - W A N
                           /""""""\      Internet,LAN,WAN consulting
                         ( (o)  (o) )   Zazvorkova 2008 Praha 5,Czech
                             (..)           tel/fax +4202-5612731
                             ----       Internet: hladikz at infima.cz
                            \____/  --,      BBS 3122741(30 lines)
                                     / ,  ,     BBS.INFIMA.CZ