Dotaz na Reklamni banery

Roman Skornak rewe at ostrava.nmo.anet.cz
Tue May 19 11:02:56 CEST 1998

Zdravim vsechny,
mam takovy dotaz ohledne reklamnich baneru. Mam svuj virtualni server a na
nem takove male "business pages" vkladani inzerce, linku apod. Chci tam
dodelat jeste par pokecu a vypustit to ven. Mam tam moznost mit reklamni
banery, ale zajimalo by mne
jaka cena se pohybuje za umisteni napr. reklamniho ban. o velikosti 480x60
bodu na jeden mesic na hlavnich strankach apod. Vim ze cena vychazi z
navstevnisti servru a dalsich kriterii, ale staci mi jen rady od tech co uz
maji nejakou zkusenot. Chci totiz aby se mi pokryly aspon z casti naklady
na WWW.

						Diky vsem, kdo odpovi
								Roman
Muzete se zatim mrknout na beta verzi a zkritizovat /zatim je bez pokecu a
helpu/:

http://www.rewe.cz/business/Welcome.html
E-mail: rewe at ostrava.anet.cz