Dotaz na Reklamni banery

Adam AHA Hauner aha at pinknet.cz
Tue May 19 13:49:01 CEST 1998

> jaka cena se pohybuje za umisteni napr. reklamniho ban. o velikosti 480x60
> bodu na jeden mesic na hlavnich strankach apod. Vim ze cena vychazi z
> navstevnisti servru a dalsich kriterii, ale staci mi jen rady od tech co uz
> maji nejakou zkusenot. Chci totiz aby se mi pokryly aspon z casti naklady
> na WWW.

*** 480x60? Za to vam moc lidi nezaplati, je to NESTANDARDNI rozmer. Jinak
nejlepsi metodou, jak zjistit ceny na hlavnich strankach je koupit ho, ne?
=) Budete to vedet presne.
    Ad stranka - neni to zcela prava cesta tvorby, samozrejme IMHO.

                                        Adam Hauner

Adam Hauner (AHA)
aha at pinknet.cz                                               Projekt PinkNet
+420 603 471460   ICQ: 3443338                            projekt at pinknet.cz