posta na skolach

Milos Prudek prudek at sol.cz
Tue May 19 21:06:47 CEST 1998

> nepletu-li se, linux tiskove drivery ma -- v ghostscriptu. Budete-li na
> nej posilat postscript (ve Win treba tiskarna Apple Laserwriter, ale
> funguji i jine), bude tisknout stejne dobre na jakoukoli tiskarnu,
> kterou k nemu pripojite a jiz nakonfigurujete frontu. Tj. na klientech
> staci jen jeden driver (postscriptovy) a ten muzete instalovat uz pri
> instalaci Windows. Z postscriptu na ruzne tiskarny to ten Linux pak
> preposle spravne.

Nejde mi o linux jako fileserver, ale o linux jako standalone pro
"ceskou kancelar". Cili centralne resena cestina pro obrazovku,  a pro
tiskarny. Z toho co pisete se zda ze pro tiskarnu je to v pohode, pokud
dana linuxova "kancelarska" aplikace tiskne postscript, a sezenu
prislusne adobe fonty pro CZ.

--
Milos Prudek
Sonet Online s.r.o.