posta na skolach

Hynek Med xmedh02 at manes.vse.cz
Tue May 19 22:02:13 CEST 1998

On 19 May 1998, Milos Prudek wrote:

> Nejde mi o linux jako fileserver, ale o linux jako standalone pro
> "ceskou kancelar". Cili centralne resena cestina pro obrazovku,  a pro
> tiskarny.

No, tak trivialni, ze by stacilo nekde nastavit ISO-8859-2 a Cechy, to
jeste neni, ale s trochou snahy se to udelat da.. Nejtezsi problem je
ceska klavesnice v X-Windows.

> Z toho co pisete se zda ze pro tiskarnu je to v pohode, pokud
> dana linuxova "kancelarska" aplikace tiskne postscript, a sezenu
> prislusne adobe fonty pro CZ.

Ani neni potreba. Vetsina uz jich v distribucich je.. Pocesteni tiskarny
opravdu neni problem (staci par trivialnich zmen v rhs-printfilters v
RedHatu 5.0 pripadne prohanet vystup z Netscape filtrem Ogonkify, pripadne
ogonkify pridat mezi tiskove filtry pro lpd)..

Hynek