Jak si koupit SW WUSAGE6.0 z USA - CCard - banky - NET

Vl.Petr vpetr at bigfoot.com
Wed May 20 01:09:21 CEST 1998

Ne ze bych nevedel, jak se rekne bankovni sek, ale prave mi prisla zprava z
Australie:
____
>    Ten sek nebol osobni, bol vystaveny v "Bank of Melbourne", kde som
zlozil
potrebnu ciastku v hotovosti, preto som sa  cudoval, preco posielate bankovy
sek
naspat do A. overovat do banky, ktora ho vystavila...
----
Takze jen dodavam, ze jsem to nazpat neposilal ja ale mila KOMERCNI
BANKA....
____
Kdyz jste v teto konferenci machri pres banky, jsem rad, ze mi alespon
poradite, ktera banka v CR mi "udela" inkaso z platebni karty VISA, EC/MC,
JCB..  (treba pri nakupu po internetu nebo jako MAIL ORDER), bez toho, aby
klient musel posilat nejake pisemne potvrzeni postou atp..

Obchodni banka me vyhodila (pry to zakazali), Komercni banka chce pisemnou
objednavku (mail-order) podepsanou klientem, na Expandia bance hotlinu
nevedi, co je to nakup pres internet a ja nevim, jestli jsem se prave
probudil nebo co...

PROC NET KONFERENCE? :>
Jde mi o to, jestli nektera banka v CR podporuje treba overovani CC serverem
v Inetu (znate tzo mozna z erotickych serveru, kde si P-server sahne na
bankovni server a hned Vam rekne, ye Vase karta neni krzta, nebo ze mate
neexistujici cislo atp....

V.Petr

-----Pùvodní zpráva-----