Jak si koupit SW WUSAGE6.0 z USA - CCard - banky - NET

Petr Novotny Petr.Novotny at antek.cz
Wed May 20 11:44:28 CEST 1998

> Obchodni banka me vyhodila (pry to zakazali), Komercni banka chce
> pisemnou objednavku (mail-order) podepsanou klientem, na Expandia
> bance hotlinu nevedi, co je to nakup pres internet a ja nevim,
> jestli jsem se prave probudil nebo co...

Pres IPB mi to funguje; jen maji nekde ve smlouve nejakou noticku ze
kdyz budu obchod pres Internet reklamovat, nauctujou si stovku. (Pry
totiz je Internet nebezpecny; fax asi bezpecny je nebo co.) Sice
ostuda, ale lepsi nez nic...

> Jde mi o to, jestli nektera banka v CR podporuje treba overovani CC
> serverem v Inetu (znate tzo mozna z erotickych serveru, kde si
> P-server sahne na bankovni server a hned Vam rekne, ye Vase karta
> neni krzta, nebo ze mate neexistujici cislo atp....

Na zadny eroticky sajt bych cislo karty nedal uz z principu ;-)
Jestli nekdo bude mit v Cechach overovani CC serverem, bude to
Expandia. Teda pokud Expandia vi co dela a pokud se nekdo na ten
server probije. U ostatnich bank jsme zatim tak v sedesatych letech
:-(
--
Petr Novotny, ANTEK CS
Petr.Novotny at antek.cz