Jak si koupit SW WUSAGE6.0 z USA - CCard - banky - NET

Pavel Korensky pavelk at dator3.anet.cz
Wed May 20 14:49:42 CEST 1998

At 00:09 20.5.1998 +0100, you wrote:
>zlozil
>potrebnu ciastku v hotovosti, preto som sa  cudoval, preco posielate bankovy
>sek
>naspat do A. overovat do banky, ktora ho vystavila...
>----
>Takze jen dodavam, ze jsem to nazpat neposilal ja ale mila KOMERCNI
>BANKA....

Ano, jak jsem jiz psal, je na case zmenit banku. Ja jsem to pred par lety
udelal (zrusil jsem konto u Komercni banky a presel k Zivnobance) a od te
doby mam klid.

>____
>Kdyz jste v teto konferenci machri pres banky, jsem rad, ze mi alespon
>poradite, ktera banka v CR mi "udela" inkaso z platebni karty VISA, EC/MC,
>JCB..  (treba pri nakupu po internetu nebo jako MAIL ORDER), bez toho, aby
>klient musel posilat nejake pisemne potvrzeni postou atp..

Zivnobanka naprosto normalne. Ja mam takhle zaplacenou spoustu veci jak na
periodicke inkaso, tak i jednorazove platby. Proste se mi to odecita z uctu
na ktery mam vystavenou kartu. Takhle to funguje kdyz platim ja.
Pokud to chcete naopak (otevrit si Inetovy obchod), je to slozitejsi. V
takovem pripade je nejlepsi se obratit na nejakou firmu v USA, ktera to umi
zprostredkovat, je jich dost, daji se najit pres altavistu. Tam to pak
funguje tak, ze dostanete security kanal na jejich overovaci server, ten
provede transkaci a vrati na vas Web server potvrzeni nebo zamitnuti.
Penize vam pak firma posila jednou mesicne na ucet ktery jim reknete.
Kasiruji si za to neco kolem 3 az 5 procent.

>Jde mi o to, jestli nektera banka v CR podporuje treba overovani CC serverem
>v Inetu (znate tzo mozna z erotickych serveru, kde si P-server sahne na
>bankovni server a hned Vam rekne, ye Vase karta neni krzta, nebo ze mate
>neexistujici cislo atp....

Bohuzel ne. Maximum je schopna zajistit (nebo byla, pred cca. rokem jsem to
shanel) Investicni a postovni banka. Ta vam umi dat takovou tu overovaci
masinku s RS-232 vstupem. Soft pro komunikaci s tou masinkou si musite
napsat sam jako nejaky script. Masinka po zadani cisla karty, jmena a exp.
date vytoci druhou linkou VISA on-line, provede overeni a vrati zpet
patricne udaje.

Bye PavelK

* Pavel Korensky                                                         *
* DATOR3 LAN Services spol. s r.o.                                       *
* Modranska 1895/17, 143 00, Prague 4, Czech Republic                    *
* PGP Key fingerprint:  F3 E1 AE BC 34 18 CB A6  CC D0 DA 9E 79 03 41 D4 *
* SUMMA SCIENTIA - NIHIL SCIRE                                           *