Jak si koupit SW WUSAGE6.0 z USA - CCard - banky - NET

Vl.Petr vpetr at bigfoot.com
Thu May 21 08:32:54 CEST 1998

Aha, mozna - urcite doslo k malemu nedorozumeni v tomto i v predchozim mailu
(spatne jsem to podal ;-)...

JA MAM ALE NA MYSLI TAXU, KTEROU STRHAVA BANKA OBCHODNIKOVI za to, ze
obchodnik bere penize pomoci CC a to je nehoraznych az 6% !!!!

A jeste ma ve smlouve, ze kdyz date nekomu, kdo chce platit CC prirazku, tak
Vam tu smlouvu jednoduse vypovi (resp. muze vypovedet)....

Myslite si, ze si nejaky (internetovy) obchodnik za techto podminek bude
poustet 6% jenom proto, aby umoznil platbu kartou?

Vezmete si treba AMAZON.COM nebo jine obchody venku, tem by mely banky jeste
platit (a mozna jim i plati) a ne si strhavat 6% z uz tak zlevnene knizky
(po 40% slevy jeste dalsich 6%?)

Stejne tak jsem myslel smlouvu o inkasu z AMEXu pomoci nejake banky, ze Vam
to zadna banka nezuctuje, ale treba by to AMEX zaridil, i kdyz, pochybuji...

-----Pùvodní zpráva-----