SITOVE KARTY TPC (TP+Coax), aby umely alespon na TP 100Mb

David Rohleder davro at amandil.ics.muni.cz
Thu May 21 09:04:19 CEST 1998

vpetr at bigfoot.com (Vl.Petr) writes:

> NEDOROZUMENI - ja chci kartu, ktera umi pres TP 10/100 (jasne ze prepinaji
> vsechny co jsou, to vim) a ktera ma osazen BNC, abych tu masinu mohl
> pripojit bud do TP 10 nebo 100 nebo do BNC site 10MB/s
> (vyjadril jsem to jasne?)
>
> Obavam se, ze nesezenu takovou sitovku , 3Com nic podobneho nedela...

Ne. Myslim, ze jsem to nepochopil. Potrebujete, aby byla sitova karta
soucasne pripojena na BNC i na TP?

Mate vetsinou dve moznosti. Bud zvolit automatickou detekci a
prislusny kabel oddelat, nebo zvolit v konfiguraci (napr u 3com), ze
se ma pouzivat TP nebo BNC.

Ikdyz tedy pochybuji, jestli je to vubec na neco dobre. Asi by stalo
za to uvest priklad.