Nudna zajimavost

Vlach Vladimir vlach at sporty.cz
Wed May 27 23:45:56 CEST 1998

Wow, tak to je vec...
Vypis z par prikazu:
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Non-authoritative answer:
Name:    www.e.cz
Address:  194.24.253.72

Non-authoritative answer:
Name:    www.eurotel.cz
Address:  193.85.4.144

Ani jedna z uvedenych adres vsak neni registrovana v RIPE

www.rm.cz a www.p.cz mi nefunguji

Omezeni urcite plati. Nesmi se zrizovat domeny kratsi nez 3 pismena a
tripismena
se nesmi registrovat ty, co jsou uz prvni urovne (cz, com, web...)
Toto bude:
a) neporadek v domene cz
b) neopravnena registrace

Toto jsou vse moje domnenky a nemusi byt pravdive. Pokud mne nekdo vyvedete
z omylu tak budu rad :)
Vim, ze nedavno byl problem s domenami hp.cz apod.
Toto bych vsak seroval radsi do jinych konfereci. Jako ze tak delam. Urcite
to bude
zajimat i jene lidicky...