Nudna zajimavost

Adam AHA Hauner aha at pinknet.cz
Thu May 28 00:54:13 CEST 1998

> btw, jake je nejdelsi FQDN na svete?

*** Nejspis nejaky dial-up ci sitovy prvek. Osobne jsem se setkal se 105
pismeny, ale nemam to schovane.

*** Jedna se o podminku neexistujiciho CZ-NIC, viz www.nic.cz.

> to byl spise "problem" Eunetu, ktery v dobe, kdy uplatnoval svehlava
> pravidla na ostatnich, registoval hp.cz v rozporu se svymi pravidly.. a pak
> ty pravidla (asi kvuli nim?) uvolnil

*** Pokud se nepletu, tak celou dobu probihala registrace podle dokumentu,
ktery se nazyval "Navrh pravidel pro registraci domen ...." a nebo
podobne. Dulezite sluvko Navrh tam myslim bylo.
    Myslim si, ze politika EUnetu nebyla tak zla, v podstate znamenala
rozumnou regulaci ceskeho chovani. Duvodem proc doslo k uvolneni pravidel
byl spise neudrzitelny stav pro obsahove servery a nekolik zvlastnich
precedentu, take nezvladatelnost predchoziho zpusobu registrace.

                                        Adam Hauner

Adam Hauner (AHA)
aha at pinknet.cz                                               Projekt PinkNet
+420 603 471460   ICQ: 3443338                            projekt at pinknet.cz