Nudna zajimavost

Vl.Petr vpetr at bigfoot.com
Thu May 28 00:39:47 CEST 1998

-----Pùvodní zpráva-----

to uz davno neplati...

>*** jedna se tak trochu o neporadek u vas, protoze:
>
> a) odpovidajici RFC stanovuje jako jedine omezeni delky domenoveho jmena
>jako kladne cele cislo mensi nez 65 (neboli max. 64 znaku dlouhe). FQDN je
>pak omezeno na 255 znaku (ci 256).

btw, jake je nejdelsi FQDN na svete?

> b) neni pravda, ze neni mozno registrovat 2nd level domeny jejichz nazev
>se sklada ze dvou pismen

platilo za "sociku" u nas..

> c) je zakazana totiz registrace 2nd level domen, ktere jsou shodne s ISO
>kodem stavajicich statu ci jsou shodne s jiz existujici top-level domenou

nicmene stavajici funguji.. a na nove uz stejne neni misto :-))) prvni pokus
a trefil jsem se: http://cz.com/, zkuste to obracene :?-))

>*** Doufam, ze se mi to povedlo.

>*** Pokud vim, jedinou spornou registraci byla domena cd.cz (Globe
>Internet), HP nemel problem zadny.

to byl spise "problem" Eunetu, ktery v dobe, kdy uplatnoval svehlava
pravidla na ostatnich, registoval hp.cz v rozporu se svymi pravidly.. a pak
ty pravidla (asi kvuli nim?) uvolnil