RE - hromadne maily - BCC

news - vutbr Stanislav.Boledovic at mail.fm.uniba.sk
Sat May 30 21:00:36 CEST 1998

Zdravim vsetkych -
prave som si precital rozsiahlu korespondenciu na temu hromadne maily zo
zaciatku maja. Vela zucastnenych odporucalo pouzitie BCC, avsak asi nik si
to z nich najprv neodskusal !

Tak ako pise jeden zucastneni, naozaj treba najprv pochopit co to tajna
kopia naozaj  je. Adresat v BCC je sice skutocne "utajeny", ale len pred
adresatmi v To: a Cc:. Na Spamovanie sa teda Bcc v ziadnom pripade nehodi,
pretoze to "schovanie" neplati opacnym smerom ! - teda adresat BCC vidi
vsetkych.

Ak dame tede kompletny zoznam do BCC, tak de facto kazdy uvidi kazdeho.
Najviac co mozeme urobit, je dat do Bcc polovicu adresatov a do Cc/To druhu
polovicu. Potom jedna polovica adresatov (v to/cc) neuvidi tu druhu (v Bcc).
Ale neviem ci to je prave to co nas spamer hladal.

Bolek.

ps. aby som dal este vsetko na spravnu mieru - uveden som skusal v PMail
v2.5, Outlook97, OutlookExpress Win98 - vsetko na Woknach. Mozno v Pine na
Linuxe to ide - fakt neviem, ale ja som zatial skusal vsetko co mi prislo
pod ruku, a adresati v Bcc sa vzdy videli.
Takze vie mi niekto vysvetlit v com moze byt problem (aj do To: fieldu som
dal nejake (existujuce) adresy).