RE - hromadne maily - BCC

vl.petr vpetr at bigfoot.com
Sun May 31 06:34:41 CEST 1998

-----Původní zpráva-----

>Tak ako pise jeden zucastneni, naozaj treba najprv pochopit co to tajna
>kopia naozaj  je. Adresat v BCC je sice skutocne "utajeny", ale len pred
>adresatmi v To: a Cc:. Na Spamovanie sa teda Bcc v ziadnom pripade nehodi,
>pretoze to "schovanie" neplati opacnym smerom ! - teda adresat BCC vidi
>vsetkych.

PEKNA hloupost, to si odzkousej nejdriv ty a precti si prislusne RFC (822?),
mozna nejaky spatne udelany program to zmrsi, ale vsichni prijemci Bcc:
uvidi jen To: a Cc:

A jde to v OutlookuExprese a vsude jinde, asi jsi to spatne zkousel.. ?

Pochybuju, ze za to muze proxy nebo cokoliv podobneho, adresati Bcc se
nemohou videt, jedine jeste chyba muze byt v tvem mailserveru, zkus jiny...

>Ak dame tede kompletny zoznam do BCC, tak de facto kazdy uvidi kazdeho.
>Najviac co mozeme urobit, je dat do Bcc polovicu adresatov a do Cc/To druhu
>polovicu. Potom jedna polovica adresatov (v to/cc) neuvidi tu druhu (v
Bcc).