Internet proti monopolu

Lad'a vpetr at bigfoot.com
Fri Nov 6 13:20:10 CET 1998

>To je sice pravda, ale linka musi byt pouze pres jednu ustrednu
>a v ramci jednoho UTO. Pokud je linka pres vice ustreden, coz nemuzete
>ovlivnit, cena se nasobi. Cena je pochopitelne bez DPH.

Presne tak, ale nastesti se nasobi jen 2x, pri 2 ustrednach je to 2100 a pri
trech A VICE ustrednach je to tusim 2700 nebo 3700 (nevim presne) ale pak se
to jiz pry nezvysuje, ani kdyz je to pres 10 ustreden...
Zejmena me ale mile prekvapil 0,- zrizovaci poplatek a ochota, s jakou se
toho zjistovani ujali, a prestoze nejsou kabely, tak pry aktivne pouziji
PCMku na "upravu" linky nekomu jinemu a dokonce prijeli bez ohlaseni jeste
tentyz den obhlednout teren - az se mi nechce verit, ze je to TEN Telecom...

Bohuzel levneji Vam to nikdo jiny nenabidne, v globalu urcite ne. Stejne tak
spedice, zadna firma v CR neni schopna globalne konkurovat Ceske poste (v
tomto segmentu trhu), ta ma na sluzbu Obchodni balik cenu jiz od 45,- Kc a
zadny dopravce nema cenu na srovnatelnou sluzbu pro zakaznika z ulice nizsi
nez 80-90,-Kc. Nekteri tu identickou sluzbu maji treba i za 180,- Kc, navic
jsou mezi dopravci zlodeji, ze Vam zproneveri zbozi za 0.5mil jen to fikne
(to se CP stat nemuze, take nejvyssi cena OB je tusim jen 100.000:). Zkratka
monopolisti jsou vzdy ve vyhode.

>   Pokud linka neni v ramci jednoho UTO, pak jsou ceny
>"jeste lepsi".

Chtel jsem kdysi si zavest na "chalupu drat" no a chteli za to 8.xxx,- Kc
p.m., pritom je to jen 10km... A to bylo v ramci jednoho UTO (tedy spise v
ramci stejne), tak to samozrejme je nad me pomery.. Levnejsi je snad se
prestehovat nez jim tohle platit...