Internet proti monopolu

Lad'a vpetr at bigfoot.com
Fri Nov 6 13:36:06 CET 1998

-----Pùvodní zpráva-----

uvedena cena je cena za tzv. "jeden usek", zpravidla od klienta k
nejblizsi ustredne",  v nejlepsim pripade to tedy stoji 2x1050,- ,
tedy 1050,- za  dalsi usek z ustredny k providerovi  (samozrejme

*** a na to jste prisel KDE? Pocitam, ze INFO WEB s.r.o.    ma alespoj 1
pevnou linku, tak to vi, ale Telecom rikal neco o tom, ze to bude stat
1050,- a ze se pocita za "propojeni" na ustredne, nikoliv za "usek"...
Jak to tedy je?

pokud providerem neni  SPT - pak  muze skutecne byt usek jen
jeden).

Takze i v tomto pripade si jsou vsichni provideri rovni, akorat SPT
je rovnejsi ...

> Na obranu telekomunistu ale musim rici (nebijte me), ze me prijeme
> potesila cena pevne linky, pry jen 1050,- mesicne a 0,- zrizovaci
> poplatek....

Pleskne te se sam :-)))

Karel
Karel Fenz           mail: fenz at iweb.cz