HTTP1.1 a Transfer-Encoding

Podhajsky Jan XPODHAJS at cs.felk.cvut.cz
Tue Nov 10 12:15:20 CET 1998

On Tue, 10 Nov 1998, Dan Lukes wrote:

>     Nezminil jste se jaky server ...
>     Rekneme, ze mate nejrozsirenejsi, tedy Apache. Ten umi zaridit, aby na
> 1.1 dotaz odchazela 1.0 odpoved (coz neni poruseni normy). Podivejte se na
> http://www.apache.org/docs/misc/known_client_problems.html
>
>     Jestli mate jiny server, treba nejaky komercni, zkuste kontaktovat
> prodejce (nebo vyrobce).

diky. Potreboval jsem to pro vsechny servery. A uz jsem to vyresil, mel
jsem problem s nacitanim teto informace, aby mi nenarusovala stranku..

Ale pokud jsem to ze specifikace pochopil spravne, server posle blok dat,
kde je nejprve CRLF delka CRLF a pak samotne data.
Ja to nacitam pomoci fce read() a informace jak je blok dlouhy je mi
docela na nic, kdyz uz jsem  nacetl blok mnou definovane delky?

s pozdravem

Podhajsky Jan
xpodhajs at cs.felk.cvut.cz